[17-1]
Fasza, csak így tovább!;) |
a don kanyar map full csak kicsit nagy :) GeTTo :) |
Nagyon tetszik a Don-kanyar meglehet csinálni hogy lehessen menni járművel is(úgy klafa lenne)
|
Lezárult a Don-kanyar alfa teszt.
A pálya jelentős átalakításon fog átesni. Kissebb lesz stb. A jellegzetes objektumok megmaradnak, bár a pozíciójuk megváltozik (pl.: templom, bunker, híd, uszály)
Köszönöm a hozzászólásokat! Dunkel |
Sziasztok... Ma újabb dolgokat fedeztünk fel: Ott ahol a fal van ki lehet menni a sötét részbe anélkül hogy leesnél...Aztán a múltkor beszorultam én is a kis parasztház tetejére mikor a lyukon ki akartam mászni a tetőre...Más most így nem nagyon van...Jah és még nem haltam meg úgy hogy mikor leugrok a tetőről meghalnék...de ez jó:D:D...Na mind1...nagyjából ennyi...Üdv: Freeman
|
A tornyok rettentően kempelős helyek. A fákat szándékosan raktam oda, hogy valamelyest fedezze a folyón átkelőket. Egy pálya szerkesztésénél törekedni kell arra, hogy mindkét fél számára játszható legyen. Az már más kérdés, hogy ez sikerül-e. :) Dunkel |
Sziasztok megint Freeman vagyok...Szóval jó a map csak kicsit nagy... És ahogy ma próbáltuk sniperrel, nem volt rossz csak a toronyból a fák miatt nehezen lehet lőni de sima puskával könnyebb...a Pályáról kimászkáláshoz nem tudok szólni...Egyébként jó a Map nagyon...Remélem mihamarabb viszontlátjuk;)ÉÁs ennyi nem tudok mást hozzáfűzni...Jó lesz...Üdv a Freeman... |
Ok. Nem gáz, letöröltem a felesleget. A kimászósdi nem szándékos, hanem Bug, hiba! Erre jó a teszt, hogy az ilyesmik kibukjanak. Köszönöm a hozzászólásokat és várom a további észrevételeket.
Dunkel |
Bocsi nemakartam ilyen sokat...:(:( |
Sziasztok. Freeman vagyok...Dunkel szerintem nagyon jól sikerült a pálya csak 1 kicsit nagy lett...Ez a pályáról kimászkálós téma tényleg nem épp a legjobb... de nem rosszz..:D:DJah és a fák néha kicsit belelógnak a távcső képébe és egy kicsit nehéz átlátni... De összességében nagyon jó lett...Csak így tovább...:D:D egy hű játékos: Freeman |
A pálya szerintem jó csak a folyó mindkét oldalán ki lehet menni és ha felmész a hegyre(a pályán kívül) ott van egy rész ahol át lehet nézni a hegyen belátsz az alagút rendszerbe stb. Ha ezt kijavítanátok akkor jobb lenne mert sokan kimászkálnak és így is elég nagy a pálya és ha még oda is fel lehet menni... |
Sztem a Don-kanyar map nagyon nagy! Elég lenne csak a fele és azon is kényelmesen elférnénk! Meg helyetekben a pálya végét jelző hegyet szebben csinálnám meg! De amúgy jó a map! Élvezetesebb mint a Kárpátalja!
Am. a Kárpátalja mapról le lehet esni! Azt helyetekben jobban megcsinálnám! Az egyik sarokban van egy ház aminek a tetejére fel lehet mészni és arról ha a sövény fele ugrasz akkor kilépsz a pályáról és már nem tudsz visszamenni és meghalni sem! :S Nah mind1....
Fc Bayern 15 |
Beindult a Don-kanyar Alfa teszt a szerverünkön. A szervert lezártam. A teszthez a lezárt TDM-ek között található [SF]Alexandria szerverre kell kattintani az All-Seeing Eye-ban, majd F4-et nyomni és a password mezőbe beírni: hwsw Várom a véleményeket, észrevételeket [SF]Andreas Dunkel |
Nem azért, de a hó városban is meg vidéken is "hasonló", legalábbis amíg leesik. Utána Pesten mocskos, szutykos, saras lesz, míg vidéken inkább megjegesedik. De a hó az mindenhol fehér, így megérthető, hogy kevés textúra van, amibe tesznek egy kis 'zajt' azt annyi.
Na mindegy, tudtad, hogy a Kárpátalján fel lehet ugrani az egyik fára? Sajnos nem lehet belőle kilőni, csak lefelé.
Warton |
Tudom, már a HWSW-n is mondtad. Valóban jobb lenne havasan. De a COD2-ben gyárilag nagyon kevés havas textúra és modell van. Illetve ami van az városi-havas, ehhez a pályához meg pusztai-havas kellene. Sok mindenhez egyedi textúrát csinálni és lefordítani COD2-ős formátumba pedig nagyon időigényes és hosszadalmas munka lenne. A rengeteg egyedi textúra ráadásul nagyon megnövelné a map méretét. Így is vannak már egyedi textúrák és hang is. Nagyon oda kell figyelni, hogy ne legyen 10-15Mb-os a kész pálya. A gyári textúrák és hangok nem növelik a pálya méretét, mert azokat mindenkinek a saját gépéről tölti be a játék.
Ettől függetlenül ha az őszi változat elkészül, lehet, hogy csinálok egy jobban szétbombázott téli változatot is. Illetve még átgondolom, hogy eleve téli legyen-e....
Köszönöm a hozzászólást. ( [SF]Andreas Dunkel, avagy Sendrov... vagy ahogy tetszik) |
Szerintem elhibázott dolog nem havas pályát csinálni hóeséssel.
(Warton) |
Ide lehet írni a véleményeket, észrevételeket, ötleteket a mappal kapcsolatban |
[17-1]
|